Sidor

tisdag 21 augusti 2012

Börja blogga..




Tillbaka nu

Jag kände för att börja blogga igen.. så här är jag, sitter vid datorn och tittar på TV just nu.. 

Sommarlovet

Sommarlovet har varit jätte skönt.. Jag hoppade över dom sista dagarna i skolan innan sommarlovet för att åka till USA, åkte först till New Jersey.
När vi hade landat så åkte vi direkt till Jersey shore och var där i drygt 3 dagar, gick på boardwalken och gick in i affärer där och vi badade i havet också, sen så åkte vi till Wayne, stället där vi bor när vi är i New Jersey, och var där i 6 dagar eller så och träffade släkten och vänner, sen så åkte vi till Colorado, där hade jag inte varit på runt 3 år eller så. Det var jättekul att träffa mina kusiner där och min mormor och morfar.  sen så åkte vi tillbaka till New Jersey och va där i typ 5 dagar och sen så åkte vi hem till kalla, regniga sverige.. fast det var ändå kul att treffa Evelinn och Tove och några andra. Jag och evelinn åkte longboard ganska mycke, Tove hade ingen så hon hon kunde inte åka tills jag och evelinn, så snälla som vi e köpte en till Tove på hennes födelsedag. 
Och sen så åkte jag till grönalund för inte så länge sedan.

Lite bilder från sommaren..
Jag och min familj (jag i röd/rosa t-shirt)

Vi åkte ziplining i Colorado.

Jag och min syster. (jag till höger)
Poolen på baksidan i Wayne.

Jag på boardwalken i Jersey shore.
Jag (till vänster) min morbror (i mitten) och min syrra (till höger)
på en basebollmatch.
Från vänster till höger.
Min syrras pojkväns syrra, jag, min syrras kompis och hennes
pojkvän. på frittfall tillt.

Aja det var allt för denhär gången. Ha det bra! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar