Sidor

fredag 20 januari 2012

Rubriken?

Hellue! :)


Idag så har jag varit i skolan det var rätt så kul dag.. Först så hade vi Engelska, det var en vanlig engelska lektion. Och efter det så hade vi idrott och då hade vi Tre koner, Det går ut på att man är på två lag och sen så delar man upp salen på mitten (vi har redan vår idrottssal uppdelad på hälften, så man gör det igen) så man har alltså 1/4 av salen. sen så har man en plint där det står 3 stora koner på och dem i det andra laget ska försöka få ner det andra lagets koner. :) Och mitt lag vann alla 3 gångerna vi körde! :D
Och efter det så hade vi SO då vi kollade på en film om romarriket. Och efter det så hade vi matte istället för Kemi för att Malin som vi har i kemi var någonstans. :) sen så slutade vi och mamma kom till skolan och hämtade mig och vi åte till Pizza Hut. Det var min dag, haha! :)
Just nu så sitter jag i soffan och ska snart gå och lägga mig. Har match imorgon kl. 13:45 i min skola.  :)
Hoppas ni haft en underbar dag! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar